Kanda Dinda

Tuesday, November 29, 2011

CONTEST GAMBAR TEMAN TERBAIK

Bismillah.

Hati ini rasa di magnet-magnet untuk join satu lagi contest yang aku rasa menarik
sampai rasa nak tarik-tarik rambut anak patung spang ge bak (spongebob) walaupun hakikatnya
spang ge bak hanyalah sebuah (?) span.

Dan secara realitinya aku tak ada pun patung spang ge bak.

Urgh, kesal melata di jiwa -..-"

Tak usah mencarut-carut sampai 89678968764 patah perkataan.

Mari memulakan pen-tenjerumusan dalam contest gambar teman terbaik dalam kadar segera.

Expired dah tak lama lagi contest nieh. 31 Disember 2011.

Jadi.

Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna.

*bunyi cengkerik*


*************

(T_T)

Nieh la banner contest tueh.
Isn't sweet? Memanco manco sinaran gigi nya :p


TERMA DAN SYARAT

Macam biasa korang kena lah follow blog ni untuk dapat update tentang contest ni nanti , then LIKE juga PAGE SENAH GLAMOUR yang kat sidebar belah kiri tu . 

Gambar yang korang gunakan untuk contest nanti mestilah WAJIB gambar korang dengan KAWAN YANG SAMA JANTINA SAHAJA , gambar lelaki dab perempuan tidak diterima . itu WAJIB .

Nyatakan 2 perangai dia yang korang suka dan 2 perangai dia yang korang rasa macam MENJENGKELKAN . WAJIB !

Masukkan sekali banner contest dan link kan ke LINK CONTEST ini . 

Lepas settle sila tinggalkan LINK ENTRY korang dekat ruangan komen kalau tak nanti macam mana aku nak tengok GAMBAR-GAMBAR korang kan . 

Tag contest ni pada kawan-kawan korang .tak kisah berapa ramai pun . minimum SEORANG lah kan .Make sure orang yang kena tag tu tahu pasal contest ni . jangan tag tapi tak bagitahu .

Tarikh TUTUP : 31 December 2011


Gambar yang ingin dilekatkan adalah seperti di bawah 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
awcakkk!


Kiri : Entan Nur Afyqah with me ( Dewi )


2 PERANGAI DIA YANG AKU SUKA

First and foremost aku suka sangat kawan dengan tantan sebab dia tersangat lah sweet muettt wewitt. Dia caring sesangat. 

Haritueh masa bestday aku, aku naek Shah Alam then we planned hang out together and you know what dia tempah cupcakes and paksa kakak yang buat cupcakes tueh suruh siapkan cepat-cepat tempahan sebab aku pun naik  Shah Alam secara mendadak.

Bila kitorang jumpa dia mintak aku suruh aku pegang satu kotak .

 Then dia kata ambil lah. Aku terkejut, sebab sebenarnya alasan dia je suruh aku tolong pegang padahal memang benda tueh untuk aku. Susah payah dia buat semua tueh semata-mata nak happykan aku kan?

Dengan terpaksa tunggu taxi sejam lebih sebab nak jumpa aku nya.

Sweet gilaaa.

Terharu weyh (T__T)

She's always there for me through thin and thin. :'D


Laki bakal jadi pun belum tentu sanggup buat tueh semua. 
*kesat-kesat hingus*



Apart from that, 

Tantan nieh jenis ramah. Tak SOMBONG pun. Dulu masa first jumpa dia aku ingat dia jenis pegang prinsip lu-selekeh-wa-tak nak-kawan-sama-lu sebab dia kan jenis HOTTT gitueh. Tehee~ So what kalau orang kaler rambut, lepas tueh free hair and then pakai baju ketat (sikit) dia jahat? No, baby. You're wrong. Tak semua macam tueh tahu. Contoh utama tantan lahhh. Dia jenis merendah diri. Kalau ada perselisihan faham dia akan cuba selesaikan dengan cara baik and minta maaf dengan orang tueh walau bukan salah dia sekalipun. :'D

2 PERANGAI DIA YANG AGAK MENJENGKELKAN

Aku memang eksaited bab bab nieh. Bukan apa, sebab kadang-kadang
 yang menjengkelkan tueh lar yang akan selalu dikenang.

HAHA


Tantan nieh gagap sebenar nya tahu. Muahahaha. Tapi bukan gagap tegar.Cuma akan ada satu saat tueh dia akan ulang ayat dua tiga kali. 

"Hari nieh kan, aku kan, hari nieh kan, aku . . . .
 (contoh)

Memang aku gelak besau kalau dengar dia bercakap sebab tueh aku panggil dia lady gagap.
Tapi dia tak nak mengaku. WAKAKAKA.

Ehem. Sesuai lar sebab dia pun panggil aku pekak! Aku memang KADANG-KADANG tak dengar dia cakap apa.

Bila dia cakap dengan gaya gagap dia tueh, aku pulak duk haa? haaa? apa? tak dengar??

Sumpah blurr 

(T_T)  

Padan dah si gagap kawan dengan si pekak kan?


Lagi satu aku pantang bebenor dengar dia bersin.

Macam bunyi kucing nak terkincit je.

Achu. achuu.

Lemah gemalai nak mamp.

Aku penah sound dia hoiii kau nak bersin tak payah nak tahan sangat lah.
Saket hati aku mendengor nyaaa.

HAHA.

Hakikatnya, memang macam tueh cara dia bersin.

-..-"

Tapi kalau aku bersin kucing nak berak pun boleh tak jadi. Terus lari.

Kuat nya TUHAN je tahu.

Masa SPM dulu aku duk kat barisan belakang.

Sekali aku bersin, bergegor satu dewan. Semua orang toleh belakang.

Aku buat muka tak bersalah.

Pengawas peperiksaan siap gelak-gelakan aku.

Riuh satu dewan.

Demmm (T_T)





I LOVE YOU LADY GAGA ;p


I would love to tag :








3 comments:

  1. thanks 4 tag akak dik....
    akak doakan adk berjaya..:)

    ReplyDelete
  2. kak dieba : join kak, join. Jangan tak join! heee :D thank you sis for your wish ^^

    ReplyDelete
  3. akak xde kawan perempuan yg rapat la dik...laki ade la...cmne nk join??akak join yg lain la...

    ReplyDelete

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...