Kanda Dinda

Sunday, August 21, 2011

Nok jiwo meta boleh ko? HAHA =D

Assalamualaikum ^^v



Perlu kau ketahui wahai pria. Hati wanita bukan bahan uji kaji yang boleh kau labuhkan tirai eksperiman dan jika benar kau anggap wanita itu bahan makmal yang boleh di 'test' maka kau harus sedar kau sedang berhadapan dengan bom nuklear. Apa kau tidak tahu bom itu bisa menghancurkan hidup mu? (':


psssttt : Terkadang mungkin ada di saat waktu yang bergulir pantas, hatimu merindukan seseorang dan ingin menjemputnya di alam mimpi agar bisa kau memeluknya di alam nyata. Apakah rasa itu wahai hati? Cinta mungkin (:


Sila muntah dengan dahsyat lepas baca entry nieyh. (T_T)


16 comments:

  1. kalo dijaga elok2 xjd nuclear kn?hehe

    ReplyDelete
  2. chumill... bkn setakat dijadikan bahan uji kaji.. tp dijadikan brg prmainan sma.. kalo rsa nk main.. ambk belai.. kalo x maw buang merata... huhu..

    beringat la kaum laki.. aty pmpuan bkn brg mainan ek.. @__@

    ReplyDelete
  3. pewittt!!!! jiwo la awok..huhuu!!!

    ReplyDelete
  4. wahhh~ senang je buad gurlz bahan uji kaji ye. takenal lg , bile2 boleh tekeluar kaki kite bg penyepak. hehe

    ReplyDelete
  5. Tasha : sesekali teringin juga nak berjiwa jiwa. HAHA XD

    Mizz_niZZ : kalau dijaga dengan elok takan nak jadi nuclear sayang jadi bunga kembang setaman adalah. keke! =P

    ReplyDelete
  6. hawa : eh da tukar nama? tade dah chocolurve? hikhik. ye sayang hati wanita bukan mainan. haish ingat nieyh hati ayam ke boleh buat gulai masak lemak cili api? sekeh karang XD hee~

    Bulat : awok lagi jiwo kot cikpuan mentari! hikhik XD

    Luz Claritta : yer sayang. kalau perlu kito terajanggg ajo larh penjaja hati wanita nieyh. hihi XD

    ReplyDelete
  7. dh tukar la nama... ni bwu owg knai.. hahahx.. letoppp gitu <--- perasaan ank ayam mmg cmni... @_@ abaikan

    ReplyDelete
  8. hawa : kan lagi comeyy letak nama sendiri. hikhik =P

    ReplyDelete
  9. Ouhh yelaa.. peringatan bg jantan jantan diluar sana ni. Eheh! hahah :0

    ReplyDelete
  10. Zuraini : weck weck XD

    kura : aah. peringatan buat buaya tambaga kat luar sana kot. ecece =PP

    ReplyDelete
  11. nasib baik buaya tembaga. kalau kura tembaga. eh! hahaha

    ReplyDelete
  12. kura : kura tembaga boleh jual. mahal kott. *pak cik kayooo. HAHA XD


    Lily : heee. same lar kite dear. weee ^^V

    ReplyDelete
  13. yark..ore klate jugok.....smula2 bulih la jupo...ngeh3

    ReplyDelete

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...