Kanda Dinda

Tuesday, July 12, 2011

Saya mahu rambut panjang macam Nicole !


setiap entry haruslah 'dihangatkan' dengan pose gedik aku.



Assalamualaikum (:

Oke semalam aku hupdate entry pasal anak sedara aku. *entry ke gambau je yang melebih* Ouh. Mood maseh lagi sedih berkabung. Aku bertapa kat umah sorang-sorang tanpa ada siapa-siapa menemani di sisi. *eceh* hai encek dinding awak sihat? Dah makan? Jemput lar makan sekali. Dialog sampah hasil ketidakseimbangan otak. Tetttt. Next! T___T

So hari ini aku nak hupdate pasal perempuan berambut panjang larh. Oh so sweettt okeyyy. Yang half half jantina tueh tak yah lar ea nak berambut panjang. Awak dah kacak jadi lelaki (: aku sebenarnya ada azam baru. Orang azam awal tahun aku tengah tahun? Ah hape aku pedulik! Azam aku bukan nya lar gila bermakna nak daki gunung eberest nak takluki lautan Antartika ke apa . . aku cuma berazam nak simpang rambut panjang-panjang sampai pinggang. Sangat bermakna kan azam aku? Haa. Sila gelak! U___U

Iya. Aku nak sangat rambut panjang macam Nicole tueh. Ohsem doeh wa cakap lu.*wink-wink* Hey  hey. Ini tak bermaksud aku mendiskriminasi perempuan berambut pendek. Kawan aku Jajah si Bulat pun baru je cut her hair. Ikut keselesaan kita lar kan? Tapi bagi aku, perempuan berambut  panjang ni nampak lebih ayu, fepening/feminim, manis macam kerepok sira gitu. Yummyyy. Kenapa yummy? Biyo lar heh. (--")



Tapi kan, tak payah lar nak meghoyan nak simpan rambut panjang macam Repunzal ni. Hidup mati semula aku tak mampu. Kalau aku ada rambut panjang macam dia, time boran bosing( bosan boring ) bole juga aku eksesais bakar mr. cholesterol. Maen tali skipping dengan rambut. Cool gilaaaaaaa. satu dua 100 150 bla bla bla



Nah aku ada tampal barang sekeping dua gambau si Nicole hot tueh. Layangkan mata anda ke rambut beliau bersama Pantin ikan patin. Lalala~
.
.
.
.
.
.
.
.
Meet Nicole
.
.
.
.

Tadaaa!



eh . . eh awat mata Nicole lebam ada eyebag? What the 'L' lar niy hantu kak limah balek khoje. haish.
T__T




Lets meet the REAL Nicole



Cantik kan? cantik kan? awww. so gojes lorh. Ah Nicole jangan sampai malam kang aku pegi LA kerat rambut kau buat rambut pelesuu untuk aku sudaaaa! *jelesjeles*



Oke. Aku pomis nak jaga rambut aku leklop sampai panjang.
 Aku pomis tak nak histeria bagai kalau hari panas. Jangan janji tinggal janji je Dewi oittt.
Macam menanam tebu di tepi bibir je kau tuh. Iyooo larhhhh. Y__Y


pssttt : tapi ah bem cakap aku lagi comel berambut pendek. ah keliru lar macam ni. Ke better aku botak je? tak yah simpan rambut? mencik! +____+

No comments:

Post a Comment

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...