Kanda Dinda

Thursday, January 5, 2012

"Contest : My Picture Very Awesome by BlogBiruLangit"


Bismillah.

Naluri dan nafsu membuak-buak nak join contest lagiiii.

HAHA. Nampok beno tade khoje nya yerk.

Moh la kita menjahanamkan  menjunamkan diri join contest nieh ramai-ramai.


Nak join PICIT SINI sayangs!!

gambar yang ingin di joinkan adalah 


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 abuba chaks! :P




Muka minta pelangkung dengan orang ramai, kemaen belagok -..-'
Saja post kaki camtueh nanti senang kalau ada bahaya datang menyerang senang sikit nak 
terajang tunjuk skill kungfu fighting.

-..-'

Gambo ini idok la Awesome pun. Tapi nieh saja yang haku mampu, nak buek macom mano ea jang?

Tapi bagi aku, gambo nieh tetap menjadi pooojaaan hati sebab nieh fest time aku duk gedik gedik maen photosyok sendiri. Susah payah aku daki bukit berbatu semata-mata nak duk atas tueh hamek gambo.

Gambar tueh di ambil dari bawah. Aku duk atas. Pastueh gilos meghoyan aku takley nak turun.

WAKAKAKAKAKA

Neraka tak neraka tueh. 

-..-'

Huh luntur kejantanan aku duk memekak atas batu tinggi macam tarzan sebab takut nak turun gayat.

Mari sini aku nak tanda ( baca: tagged ) atas dahi  paksa join contest nieh.



Senang cerita aku pangkah (baca: tanda, tagged) dekat dahi semua orang lahhh.

Blog Azza berat atau ringan : ringan ^^

Okeh. Sekian, terima kaseh.



p/s : jadah nya nak join contest buat entry ayat berterabur macam bintang di langit nieh? arghhhhh (T.T)




1 comment:

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...