Kanda Dinda

Tuesday, January 10, 2012

Dua hari lagi? uhukkk T.T

Bismillah


Iya. Gigih aku senyum harinieh. Tapi sayang nya tueh semua pelesuuu. 
Hoh kalau aku hambek gambo tak senyum nanti ore hengat aku ada masalah rumah tangga. Gaduh dengan asbeng aku, Iqram Dizley tuehhh. Ah gosip tak habes-habes. Dunia hiburan sekarang. Kesian kami

*hoi jadah nya engko. Siapa kami tueh? * lalala~

Ah muka aku tak senyum adalah macam puaka kau tahu?

diulangi PUAKA!

-..-'


Tengahari tadi aku online bukubermuka (baca : facebook) then aku dapat tahu result MUETo de amore dua hari lagi akan memunculkan diri. ohohhh.

Mula la aku berdebo. Mula la aku nak kentut bertalu-talu. Aku tak boleh nebes nebes nieh senang je angin nak keluar dari montot.

*WEYH AKU KENA HACKED WEYH!*

(T___________T)

*12 JANUARI 2012*

YA ALLAH takutnyaaaaa! Wish me luck sayang :'D

p/s : YA ALLAH YA TUHANKU permudahkan urusanku dalam mencapai kejayaan. Berikan aku keberkatan dan keizinan MU dalam mencari kebahagiaan di dunia lebih lebih lagi di akhirat. AMINNN :'D


6 comments:

  1. good luck dear!
    Semoga Allah dengar doa cik comel ni,
    dan memperkenankan hasrat anda :D

    ReplyDelete
  2. haghi-haghi makan cekelat,
    gud luck..!
    :P

    ReplyDelete
  3. huhu! gud luck. doa byk2 mana tau boleh dapat band 6 ke. heee

    ReplyDelete
  4. PUTERI DARI GUNUNG MANA PULAK NII???
    HAHAHA.....

    TOMORROW NEVER MEANT BE,JIKA TIDAK MENGHARGAI"

    ReplyDelete
  5. amalina : aminnn. tenkiuuu sayang :'D

    shedameor : aminnn. moga masin banyak garam mulut awak! :'D

    cintakhadijah : makan cekelat banyak banyak eh tak boleh nanti gigi rongak, makseh awak! :P

    zuraini : saya rasa band 6 maseh tak mencukupo. saya mahu ben10! ohokkk XD

    twiesties : ini bukan puteri ini cinderalla. HAHA.:P

    ReplyDelete

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...