Kanda Dinda

Wednesday, January 11, 2012

Saya menang grand price contest by FAZLEEN KAMARUDIN :'D

Bismillah.

Ohok ohokk. Habis jahanam tajuk entry aku letak. Campur aduk BM dengan BI.
Hantam sajalahhh labuuu.

-..-'

Ehem ehem *tiup tiup mikropon* Saya dengan ini berbesar hati kerana telah dinobatkan sebagai pemenang tempat pertama contest shawl oleh FAZLEEN KAMARUDIN. Jika ingin melihat dengan lebih gemuk dan padat penyertaan saya itu boleh lah anda sekalian terobos entry ini dengan kadar gelojoh.



Oleh yang demikian saya telah bersukacita untuk mengisyhtiharkan bahawanya ESOK CUTI bagi meraikan kemenangan saya ini. Esok tak payah pergi kerja, tak payah pergi kelas, hatta tak payah susah susah iya.



PANGG!!

*kita pelangkung perempuan nieh ramai-ramai. Pelangkunggg!*

Sobs. Tak usah la bersikap begitu kejam. Alaaaa. Orang baru nak syok belagok jadi orang kaya haji bakhil tahi hedung masin sikit dah ramai yang nak buat perhimpunan haram. ehhh?


Terkejut mak noksss! Ah macam tak percaya pulak. Hik3!

(T___________T)


Terima kasih banyak-banyak dekat FAZLEEN KAMARUDIN dan juga dekat sponsor sebab pilih Dewi. Terharu lapan puluh lapan saat dan 3 minit setengah :'D Syukur alhamdulillah awal-awal tahun nieh murah rezeki. Terima kasih TUHAN <3


p/s : Ah Dewi kau tak payah nak girang gumbira sangat la result MUETo de amore esok dah keluar. alahaiii. Takut nya (T.T)

5 comments:

  1. wah wah wah~~ sonok lettew.. congrate dear! ^^

    anyway, dpt result sok cepat2 post kat blog tau! :P

    ReplyDelete
  2. hee tahniah okei =)
    btw good luck untuk muet :)

    ReplyDelete
  3. hehehe, most welcome die. u deserve it :)

    ReplyDelete
  4. Terima kasehhh semuaaaaa ^^ <3 <3 <3

    ReplyDelete

awak penat-penat baca tak nak bagi sepatah dua kata ke? ^__^ *terima kasih*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...